יום שבת, 3 בינואר 2015

"פופ-ארט" ואמנות השכפול של עידן הצריכה המודרני

עבודה של אנדי וורהול - מרלין מונרו כ"מוצר צריכה" להמונים...










מה לדעתכם כיוון את האמן לבחירה הצבעונית המסוימת בעיבוד תצלומה של מרלין מונרו?

בעולם האופנה למגוון האפשרויות הצבעוניות של ייצור בגד/קולקציה/אביזר יש שם מקצועי: הצעת צבע.
כל "פריים" של מרלין בתמונה שלעיל מהווה הצעה צבעונית שונה ל"מוצר" שנקרא: מרלין מונרו (מותג).
חשבו על הדימוי שאתם יוצרים בפרויקט הזה וכוונו את הבחירות הצבעוניות שלכם להעביר איזה מסר שתרצו (ביקורת, תחושה/רגש וכד').
תנו תשומת לב לכל מערך האזורים שאתם מבודדים עם כלי הציפורן (שיער+עיניים+פה+גוון עור) - ותכננו איזה צבע מקבל כל אזור ואיך הוא מתקבל ליד האזור הצבעוני הסמוך לו באותו מערך. כמו כן חשבו על הסך הכל של הצעת צבע אחת ואיך היא מתחברת בהמשך להצעות הצבע האחרות, כי בסופה של העבודה תחברו בטורים/שורות מספר הצעות צבע שונות לקומפוזיציה שטוחה אחת.

סקרנית לראות את התוצאה הסופית!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה